vår..

nu har ja rast... ååhh de känns som om ja måste få lite vår nu.. fatta vad underbart att bara gå ut i en tunn tröja eller i ett par tofflor... åhh vad ja vill ha vår&sommar nu... fick ju lite försmak på våren i helgen var ju kanon fint väder men det blåser ju ändå... =( nej nej.. nu ska ja ut med mina ungar kl elva ska vi in och mofffa mat.. sen blir de vila.. och halv tre blire mellis.. sen är det dags för mig att gå hem.. hehe ska fika med kongo efter mitt jobb.. =) mamma gjorde jätte goda kakot igår.. dom får ja egentligen inte äta (hon ska ha dom till sitt kalas).. vart ett strängt nej nej! igår när ja ville smaka men idag när ja kommer hem är hon ínte hemma så då ska ja ta en ändå.. haha gott gott. sen blir det en runda runt motionsspåret... sen på kvällen ska ja sola med mitt hjärta.. =) sen ska ja börja kolla på anna phil =) ja vet inte varför ja ska börja kolla på det.. jag brukar inte följa serier.. joo gynnings så klart men inget annat.. hehe men nu har ja bestämt mig att ja ska kolla på anna phil så det är väl bäst att ja fullföljer mina planer.. =) hahaha love <3


brödkillen är snyggast! <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja det blev ju lite ändrig på våra planer, men det blev en bra dag/kväll ändå. Eller vad tycker du love? :)

2008-02-25 @ 23:28:47
Postat av: heiidi

det var en jätte bra dag hjärtat! =) love

2008-02-26 @ 07:41:19
URL: http://heidiheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0