silk igen.. =)

japp tro det eller ej men det blev krogen igår igen.. =) så nu sitter man här lagom seg...  gårdagen började ju med en dusch,jobba och sova,sen hämtade vi våra cyklar vid stationen.. vi stannade vid konsum för jag skulle köpa godis till min myskväll.. var tänkt att ja bara skulle ta det lungt.. sen sa sabina du kan ju komma och titta på melodifestivalen hemma hos mig och så blev det.. hehe tills hennes mamma sa gå ut tjejer. =) haha så vi ringde silk de är ju 20på lördagar så dom skrev upp sabina på gäst listan så hon kom in ändå.. snällt.. =) hehe väl inne på krogen var det inte så jätte kul..hehe så vi tog bussen till alex,sabinas kompis det var en helt okej kväll men inget slår fredags kvällen.. =) hahhaha..!! buss resan hem var väl oxå okej tills två syrianer blokerade vägen,alltså hur kan man... det var på en bro bussen körde före dom men dom menade på att det var dom som skulle ha kört först, så bussen skulle backa mena dom.. herre gud det var ju deras fel... så stog vi där i en halvtimme.. då äntligen kom polisen.. syrianerna vägrade erkänna att det var dom som hade gjort fel.... när polisen ville att han som körde skulle blåsa.. blåste han svin löst, så polisen bad han blåsa om 3ggr. 4ggr visade det sig att han var alkoholpåverkad.. dom förstör ju för sig själva.. imorgon är det måndag´.. måndag måndag jobbar en rätt bra tid ändå.. 7-15 så jag ska inte klaga... =) ha en fin söndag alla! love <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jo fredagen var den bästa på länge länge! och okm 14 veckor kommer vi ha Fredag hela veckan! :D Imorgon ska vi sola! :D Jippii, jag har inte gjort det på as länge känns det som måste ju hålla färgen vafaan! Jag älskar dig soo much. Du är den bästa. Alltid.

2008-02-24 @ 22:20:29
Postat av: heidi

jaa, vi kommmer ha det så kul.. har dom hemköring av cider i bulgarien..? haha... jaaa idag ska vi sola mitt hjärta... =) ringer dig sen.. pusss =)love

2008-02-25 @ 06:12:35
URL: http://heidiheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0