mysbyxor. =)

japp nu sitter ja här med mina mysbyxor och glor jag ska snart gå till mitt älskade jobb.. =) jag vet så här tidigt! idag blir det nog en mysdag.. =) ska kolla på film efter maten med alla små.. sen när ja kommer hem ska ja nog ringa sabina hon måste ju få sin present.. imorgon väntar jobb och jobb.. =) hela nästa vecka jobbar jag med.. precis hela veckan.. eller aa måndag-lördag.. har nyss beställt lite kläder från h&m.se hehe.. jippi.. igår sydde michelle in löshår på mig.. =) så nu har ja långt långt hår... så fiiint.. alla barn kommer väl typ dra mig i håret? =) ha en bra helg... LOVE <3




Shayne Ward - No you hang up 
fy helvete vilken underbar låt... kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0