härlig dag..

jag och maria hade en pratstund om hela livet igår.. =) nee men att man ska göra det man vill,vill man tex öppna eget företag,va så jävla stark och gör de då.. det är inte många som är så starka och modiga så dom går sina egna vägar,ibland önskar jag att ja struntade i vad folk sa till mig, ja försöker gå min egen väg coh göra som jag själv vill men det är inte alltid så lätt man vet inte vilka reaktioner man får och vilka man får det av.. alla som går sina egna vägar och bara tänker på sig själv ni är starka.. om man har familj och så, så kan jau fatta om man inte kan säga att du älskling på torsdag åker jag till thailand i ett år.. =) hehe men jaaa då,jag är ju själv.
det känns som om allt är slut mellan oss nu.. jag vet inte om ja är glad eller ledsen,jag vet inte om ja ska gråta eller skratta.. men  jag tror fan jag är glad.. det kankse är fel eller rätt men om man aldrig går några misstag kan man inte läsa sig av sina misstag.. men jag är nog en sån där människa som lever för stunden lite. visst jag tycker oxå om att planera och fixa men ja är nog oxå otroligt inpulsiv.. det är både bra och dåligt.. man ska väl ha kul så länge det varar.. jag har kompisar som är både 1 och 2 brans mammor.. dom har ju valt det. allt har varit planerat och dom har haft alternativ.. men om nån kom fram till mig imrogon på stan och sa heej.. du, du ska bli mamma.. haha ja tror nog att ja skulle döö.. eller ja en väldigt stor chok skulle nog lägga sig över mitt liv.. titta bara där.. om ja skulle komma hem och säga tja mamma ja ska ha barn.. fan vad reaktioner det skulle bli aa det är väl inte så konstigt men alla bryr sig om alla.. åhh jag vet inte hur ja ska förklara mig.. men ja menar bara att en del bryr sig för mycket om andras liv.. vissa 14åringar klarar av att ta hand om ett barn.. men om det står i tidningen 14åring gravid då börjar lla prata om de.. typ hon kommer inte klara de osv jag vet att ja oxå skulle kläcka ur mig de om ja läste en tidning med den rubriken.. men alla är väl vära en och ibland flera chanser.. vi är inte mer än människor. alla kan göra fel.. men de blir ett jävla liv när det går fel.. tex om ja hade ett företag de skulle inte pratats så mycket om det medans det gick bra inte mer än att åhh där är heidis affär hon sälger skor.. men om det en dag skulle gå åt helvete för min skoaffär då skulle alla börja prata om de.. åhh har du hört heidi kan inte ha sin affär kvar blabla men när de gick bra för min affär då var det minsann tyst om den.. men så fort det går dåligt för människor då är det världens nyhet.. neee jag ska börja göra som jag själv vill.. och strunta i vad alla kommer tycka om mig.. ja ni mina kompisar kommer jag ju alltid tycka om och lyssna på.. men ja ska börja göra saker som jag vill.. =) eller ja ska ta tag i dom sakerna jag vill göra.. sluta prata och utföra det istället... men sen vill jag inte prata för alla det finns en del som jobbar på ica i hela sitt liv äter samma frukost,går samma väg till jobbet,har samma hårfärg hela livet och är helt nöjda med de.. =) men alla som vågar göra det dom vill ni är starka all kärlek till er... ha en bra söndag.. =) min söndag har varit toppen... =) jag har varit hos pappas moster vi åt jätte god mat.. =) sen var jag och mamma,pappa och frasse till västerås mamma skulle titta vart ett ställe låg.. hehe vad tror ni jag gjorde haha jooo jag sov i bilen så kalrt.. haha.. =) maria tack för en bra lördag! du är en ängel föralltid,för evigt! LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv! Som sagt, man skulle vara lite som P och inte lyssna så mycket! Puss

2008-02-10 @ 22:09:17
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: heidi

ja. det skulle man.. det blev en långt inlägg.. men jag viste inte hur ja skulle formulera mig.. =) haha

2008-02-11 @ 08:43:04
URL: http://heidiheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0