dagis..

japp idag är det måndag och jag har en bra tid så allt är kanon.. 7-15 sen ska ja hem till sabina. vi ska sola måste ladda för om 14veckor åker vi och då kan vi inte vara blekast i hela bulgarien.. ja kanske skulle ta och införskaffa mig en bikini eller två... =) fast jag hinner men de är alltid kul och ha en ny... gårdagen var bra. fast jag kommer inte ihåg vad jag gjorde.. haha nee så illa är de inte ja gick upp vid halv tolv duscha.. sen kom erna och mormor på mat mamma fyller ju år på tisdag.. =) så vi åt jätte god mat sen åkte jag till ramnäs och sa grattis till min jennifer (kongos syster) fick jätte god mat där.. =) julbord.. hon var ju i bolivia i sommras så hon han inte äta nå julbord.. men det tog vi igen igår.. =) hehe julbord i feb annulunda men gott.. =) mådde så jävla dåligt igår.. hehe eller ja var kanske bara sliten.. men nu har ja sovit lite.. så nu är nog allt som det ska men det var segt att komma upp imorse men det innbilla ja  mig att det var för att det var måndag morgon och klockan ringde 04,45 hehe ha en bra dag! love <3








snart lördag <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

I vintras menar du va? :) Jag längtar tills Torsdag!!

2008-02-25 @ 23:31:18
Postat av: heidi

hehe åå ja längtar till fredag och lördag! =)

2008-02-26 @ 07:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0