bästa kvällen på länge..

dagen började bra, jobbade till ett gick ut med madde mischelles hund sen gick jag hem och sov.. kl 17 satte jag mig vid msn.. börja prata med sabina vi hade ju bestämt att vi skulle ses, käka kakor och hon skulle öppna sitt paket hon har ju fyllt 19ås stor tjej! sen sa hon till mig heidi jag vill göra nå kul, ja ba aaa jag med... =) så det blev krogen.. en sån jävla kväll det var så jävla kul.. hehe skjalen och vita kepsen.. =) det var sån skön stämmning och massor med snygga booooys.. ahha men bäst måste ju ändå vara vid rökrummet där fick sabina kvällen komentar haha.. var en kille från skultuna tobias heter han.. han ba ja trodde du var 14år. haha folk hade sagt att sabina var mellan 14-16år så han hade inte vågat ragga på henne... haha men han fick se hennes leg..! kvällen var så sjukt bra.. kom hem vid 02,35 somna väl typ på engång.. kl ringde 08,15 faan vad trött jag var men det var bara att gå upp skulle ju jobba.. brödet väntade... snyggingen sa att jag skulle sova så gott... hehe love <3


du din jävla brödkille måste du vara så jävla snygggg =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänkte att jag skulle komma och hämta dig för en tur med bilen! Hahahahaha!

2008-02-24 @ 10:27:34
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: heidi

haha.. aaa var ju snällt tänkt.. =)

2008-02-24 @ 16:15:10
URL: http://heidiheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0