<3

morgonen tillbringades med kongo.. =)  han sov och jag åt gröt.. =) hehe men vi sa ju iallafall hej till varan... gud vad det är stort med alla hjärtans dag butikerna öser ut reklam alla ska vara så jävla gulliga.. visst alla hjärtans dag är en underbar dag, jag älskar alla hjärtans dag.. men man kan visa sin kärlek lika mycket någon annan dag..! butikerna ställer varaor på andra platser för att folk ska köpa mer.. =) blomaffärera lär väl iallfall få mycket rosor sålda.. jag vet ju själv när ja jobbade på willys vi hade ställt fram godishjärtan i mittgången vid kassorna det gjorde vi aldrig annars..de öser in sms i min mobil just nu.. haha ha en bra alla hjärtans dag alla som läser.. jag älskar er på ett eller annat set...  ajaaa hejdå.. LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0