nu får de fan vara nog

hur mycket kan man shoppa egentligen?
 denna månad fick ja rätt bra lön så ja tänkte una mig en väska en klocka.
alla som känner mig ger mig bara denna komentar de har du ju redan köp nå du behöver.. ja vill inte ha nå annat än en väska å en klocka så imorgon glider ja nog in och köper en väska iallafalll. ska jobba först har världens skönaste tid börjar tolv. =) då sover alla barn när ja kommer sen är de mellanmål sen går dom flesta hem.. =) skönt skönt, idag har ja träffat maria vi käka på mogoliska, gott gott. åkte hem till henne å käka bulle. my var så intreserad va bullpåsen så hon kröp in i den. hahha söt! sen drog ja och maria till sabina å öb shoppa lite, konstaterade att vi kommer bli två mycket prismedveta gamla tanter, när vi blir gammla. :)  med skjalar på huve. maria kommer nog ha rulator för hon är mycket äldre än mig. sen kommer vi dricka kaffe hos varan och kakor så klart! nej nu ska ja kolla på film. god kväll love <3



imorgon natt kommer du hem.. har saknat dig bäbisarna har med saknat dig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0