underbart

helgen har varit kanon bra.. =) fredags gjorde jag inte så jätte mycket, kolla på en film kid svensk, jätte bra! lördags firade vi pappa var massa folk hemma hos oss som åt smörgårståra så dom nästan spydde höhö, jag åt med så ja spyde, =) sen åkte jag hem till ann pelle moa å alexzia, moa är inte minst längre, nu har dom en liten sötnos vid namn alexzia jag är kär!!! vi tittade på amerikan gangsters å hon sov hela tiden i min famn. =) sen i söndags åkte jag med pelle å moa på hundutställing frasse kom två i sin klass.. höhöhöhö stolt lillmamma men ja blir togig på dig frasse när du ska leka och vara våldsam. hehe men du var svin fin på utställningen.. =)sen åkte vi hem och åt jätte god kykling som ann hade varit duktig och gjort. =) sen ringde mitt hjärta, så ja tog mitt pick å pack och begav mig till henne, väl hemma hos sabina bestämde vi att vi skulle gå och köpa glass, gott gott i vår solen. =) sen kom nadja niklas iza och magen på besök.. =) hehe pratde om lite passande namn, men inga i det huset var eniga.. jag vill junior som niklas vill.. =) junior junior.. =) jag muta nadja med att hon skulle få en treårs förbrukning av tandpetare om han skulle heta junior. hon gick inte med på förslaget, fanfanfan.. idag ska ja med mitt hjärta till bilskolan. först ska vi kika lite i hallsta centrum.. kulkul, alltid kul att komma till nya ställen. =) ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0