stora staden!

i fredags kika jag på film. lördagen jobbade jag sen åkte jag å pappa in till stan shoppa lite, käka kina sen blev det ett inpulsbesök på silk och konrad. men sabina så klart.. söndagen mådde ja mest piss..maria var snäll som skjutsade mig till konsum så jag fick köpa cola&godis..=)  men cyklade ändå till ramnäs på kvällen duktig, nej nu ska ja hoppa in i duschen för snart börjar jag jobba.. =) kl 3 åker jag å kongo in till västerås jag måste köpa ett par svin snygga skor jag såg hemma hos jennifer igår. melllan landa hemma hos kongos mamma pappa syrra å bror å så klart mina katter! =) käka ett päron sen begav jag mig hem mot kongo.. =) snart åker vi till bulgarien vill åka nu!! måste göra ett pass oxå typ nu!!!!! =) vakten på pekade det i lördags på silk, han ba ditt pass går ut om en månad, jag vet måste ha NYTT NU!!! hatar att ta pass kort man blir jämt ful, kommer se ut som en fånge/brotttsling. =) love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0