sköönt.. =)

igår gjorde jag inte så mycket jobbade ju till 17,30 cyklade hem och själklart cyklade jag till jobbet oxå.. så jävla skönt att ha kommit igång med att cykla till och från jobbet, tycker jag ala som KAN borde göra... det är så jävla skönt. man är så nöjd när man kommer hem och har cyklat 1,8 mil... idag blir det nog en lugn fredag talang 2008.. imorgon ska ja jobba.. hehe =) kul kul.. sen ska ja cykla till mormor på en fika, få se om hon har saft för jag hatar kaffe, kaffe är nåt jag aldrig kommer lära mig att dricka de smakar blä... =) Trevlig helg! love <3

Kommentarer
Postat av: agnes

Det är en vanlig gräddtårta, du kan slå receptet på internet. Sen gjorde vi den bara lite extra fin :) pussokram

2008-04-11 @ 14:13:27
URL: http://aekendahl.blogg.se
Postat av: heidi

jaha.. trode de var jätte svårt.. =) hahah

2008-04-15 @ 13:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0