tiden är slut nu :)

ja nu är tiden i huset slut.. ja kommer sakna de så mycket,jag saknar att bo ihop med sabina... vi hade våra små prat stunder.. :) å allt var så mysigt... allt,allt var perfekt... =) hela nästa vecka ska ja jobba 6-14 åhh drygt att gå upp så tidigt... men men. nästa vecka ska ja å sabina gå ut i skogen nån dag och åter uppleva gamla minnen.. hehe få se hur de går. hehe sabiiina. kommer du ihåg när vi var små.. hehe vi gick en bit sen sa alltid sabina ja mååååste hem nu... hehehe de är bara hon som kommer fatta vad ja skriver.. heheh helgen har varit lugn några filmer å sen har ja ju vart me min tejej.. :) min sabina.. hehe men ja titta på film me tim oxå.. =) hahaha. imorgon blir de spåret för fulla muggar.. har suttit hemma lite för mycket nu.. :P hehe imorgon ska ja ladda inför jobbet oxå.. vill inte åhh jag vill ha 80miljoner så ja kan sitta hemma å uggla hela dagarna.. hehe ja skulle ha en personlig tränare dricka vin och luncha med alla mina kompisar på stan.. okej ja dricker inte vin men när miljonär så måste man ju vara lite fiiin å alla fiiina människor dricker vin.. =) hahahaha.... ha de så bra alla som läser








Min sabina  <3

Kommentarer
Postat av: Biina

Ja vi hade det allt bra. :)
Love you darling<3

2007-09-09 @ 14:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0