regnet bara öser ner

sitter här och väntar på att kl ska bli åtta så man kan åka på gympa finns ju inget annat att göra när de regnar. :) idag har jag varit me kongo i stan. fick en mascara av han.. så snällt. =) sen har jag inte gjort så mycket mer varit hos pappas moster och ätit. =) imorgon bär de av till nadija var så länge sen så de ska bli riktigt kul..... sen på kvällen blir de spinning för fulla muggar.. på tisdag åker ja till stockholm.. nice som faan. =) nu är de höst för nu kommer de regnar i 1000dagar framöver och folk blir deppiga, men hörru har du inga regnbyxor.. de har ja =) eller ha tar mammas... idag när ja kom hem från stan satt världens gulligaste tjej vid köksbordet och mumsa kakor.. moa du är så fiiin. vi målade naglarna och busade lite, sen drog hon pappa i mustachen och sen "lärde" hon mig massa fula ord. hehe hennes älsklings ord är hus i helvete. hehe de gick ju ett program som hette så.. hon har nog snappat upp de från tv. hehehehe.. sen åt hon åt nog 4kakor. =) sen fick hon ju godis av pappa så klart som hon alltid får.. den 27 ska ja och hon på bio.. heheh blir väl någon barnfilm.. =) kan bli kul de med... snart ska ja vara kattvakt åt lilla my oxå.. super glad.. =) slippa sura i nårgra dagar.. gud vad skönt..




du är fiinast tim. =)






sabina utan dig skulle det vara tomt du gör min vardag bättre.. =)

Kommentarer
Postat av: Biina

Åh, och du min. :) Fast jag skulle ju inte ha ont i hela kroppen om det inte vore för dig. Haha vad drar du mig in på egentligen? Komma i form!? VA FAAAAN! :D Love ya Heidi my Lady!<3

2007-09-17 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0