namnsdag idag

hehe.. ja fem imorse fick ja ett sms grattis på namnsdagen. :) glad... hehe
igår gjorde ja inte så mycket var hemma hos mamma&pappa lite,sen kom sabina,alltid lika kul du är knäpp. :) hehe man skrattar alltid när man är med dig.. jaha idag börjar mitt nya liv haha. ne men idag ska ja börja jobba. de ska bli så kul och veta att man har ett jobb att gå till. :) varje dag. sen ska jag väl bara hem och sova.. :) är nog trött efter en dag på nya jobbet.. man går väl och tänker att man inte ska göra fel osv.. lite nervös är jag väl.. hehe.. puss puss på ALLA




ska tänka på dig sabiina idag då blir jag glad.. :)

Kommentarer
Postat av: Biina

och jag på dig. :) Men hallå? Jag kommer känna mig helt ensam nu ju, när du jobbar!?

2007-09-05 @ 13:14:25
Postat av: heidi

men vi kan ju ses på dagarna. och helgerna.. ja ska ju inte jobba jämt.. :)

2007-09-06 @ 12:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0