halloo

ja nu väntar en ny dag på dagis. hem sova lite sen bär de av på spining.. ska bli skönt. igår gjorde jag inte nå.. var med mamma å pappa och löpte en madrass. sen sov ja lite sen fick ja å sabina skjuts till step upen annars hade vi blivit piss blöta.. =) imorgon ska ja vara barnvakt hela dagen från 8-17 =) vi ska bara busa å busa.. hehe maria kanske skulle titta över de blir de iallfall lite lugnare för då kan ja vila å prata med henne.. tänk om 6veckor ligger vi på stranden. de kan ju kännas som en evighet dit. men ja är possitiv så de går snabbt tänk 3mån kvar tills tomten kommer.. sjukt.. =) men kul. imorgon ska ja på bio oxå.. med linda de var as länge sen vi sågs så de ska bli kul.. vi ska se underbar och älskad av alla.. bra film tror ja! =) puss puss




sabina elin hannah milla josse maria nadija linda sara <3 när jag tänker på er blir jag glad.. =)

Kommentarer
Postat av: Biina

Och jag på dig.<3
Jag älskar dig, våga bara någonsin lämna mig!<3<3

2007-09-28 @ 16:27:12
Postat av: Biina

Älskar dig, du skulle bara någonsin våga lämna mig!
<3

2007-09-28 @ 16:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0