snart snart

219478-11
 idag har ja bara varit på stan med maria.. vi växla pengar och köpte några julklappar..
sen åkte vi hem till sura och tog några böker av mamma. som vi ska ha med oss till cyper..
sen fick hon se min resväska oxå.. =) haha så nu har hon tagit solkräm å allt sånt i sin för
hon tror att min väska är för liten.. hahah men de är lugnt miiia. ja pular bara ner allt skit i väskan..
de berätta ja ju för dej idag.. =) igår var ja med sabina.. kul kul. vi drack varm choklad och snacka
skit.. du får mig glad....
snart ligger vi i solstolarna.. en full maria och en solbränd hedda. :) haahahahha  hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Maria

Glöm inte att kolla skor!!!!

2007-10-30 @ 18:55:42
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: Din aldeles egna lilla Sabina.<3

hahah nej jag har redan fixat. får gå i tofflor en hel vecka =)

2007-10-30 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0