ja ska aldrig mera

nej ja ska aldrig mera gå och lägga mig med blött hår.. fy fan vad krull de blir på morgonen då.. =)
gårdagen var lugn slutade två gick hem och sov,gick en liten promenad de regnade ju halva dan. sen var ja hem till kongos mamma å dracka lite te.. dom hade köpt ett nytt te.. å ja tyckte de var gott,inte jätte gott men de smakade inte blä iallafall (ja hatar te i vanliga fall.) har typ bara dryckit  te 4-5ggr i hela mitt liv.. =) idag slutar ja ett. blir väl en vilo stund sen ut och gå.. sen på kvällen är de ju idol.. =) jippi. på lördag ska ja och sabina åka och sola. så skönt när de är pissväder.. utedagen gick bra vi hade bara tagit med för lite vagnar,eller så var de så att ett barn som inte brukar sova somna. så han  fick ligga ute på marken och sova.. bra gick ju de,det såg så skönt ut, ne nu ska ja åka och öppna mitt kära dagis och förbereda grötfrukosten.. =) ses!








När allt bara blåser förbi en, då är de så dags att försöka fånga de som man förlorade

Kommentarer
Postat av: Din aldeles egna lilla Sabina.<3

Jävla dig, och jag måste vara kvar till fem en fredag!

2007-10-12 @ 07:47:42
Postat av: Maria

Jag är sjuk, underhåll mig!! Hatar att bara ligga!
Vi åker efter tolv på onsdag så du får komma på morgonen!

2007-10-12 @ 17:05:11
URL: http://konttaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0