heidi har barn i 4dagar =)

ja idag började de.. jag är barnvakt från idag till på onsdag.. de ska bli en givande vecka. hihi med mycket bus och lek.. de är både roligt&lite mindre roligt med barn. allt tar så mycket längre tid.. att gå till konsum tex de tar i vanliga fall 5min men med barn tar de ca 13min hehe jag vet iallafall att ja inte skulle ha tid med barn just nu därför är de jätte bra att ja kan "låna" min moa.. solen lyser så idag har vi ätit fisk och hoppat stutts matta.. gud jag är helt slut nu.. men snart är de väl barnprogram... eller? är de barnprogram på lördagar?? hehe jag vet inte..? imorgon ska vi gå och titta på kossorna och byta gardiner,putsa fönster sen är de typ kväll tiden går så fort när man har barn..



på onsdag blir någon ja känner jätte jätte gammal.. tant eller? =)
nästa lördag ska jag på konfirmation.. (kongos syster)
nästa söndag ska ja ge min kära mamma present...vad köper man?
11dagar kvar ja har nog aldrig längtat till någonting så mycket i hela mitt liv.....de ska bli så jävla jävla underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0