170minuters motion

ja denna dag började med att ja fick födelsedagsbesök av min maria och hennes mamma jag fick en jätte fin skål&vas i VITT och ett jätte fint halsband.. vart jätte nöjd.. =) tack tack.. åkte med dom till sura väl där fråga ja marias mamma om hon ville ut å gå och de ville hon.. sen kom ann igen så jag mamma ann åkte till ica maxi där köpte jag en korg som ja ska ha under min spegel.. sen cyklade jag till kongos mamma å drog med alla ut och motionera.. de var min dag.. =)  imorgon börjar slit&släp. men jag är glad ändå. ni mina barn&mina underbara jobbarkompisar ni gör de jätte bra för mig på jobbet!!!  =) sommar jag vill ha dej tillbaxs visst är de varmt å så ibland men de är fan ingen riktig sommar... tycker ni?  



ha en bra kväll.. jag ska hem å slänga mig i badkaret.. sen sova.. puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0