vincent!

helgen har varit bra.. =) varit med nilkas, du är såå snäll! =) maria de är en kompis! hehe måste skriva de så hon förstår att ja inte bara skojar! hahahaha CYPERN! haha.. saknar våran klamydiapool.. =) haha snart jul fy fan vad underbart,vill ha jul nu.. på lördag ska ja och min mamma åka till stan och trängar med alla ganlingar hehe de var hennes förslag ja ba mamma vet du hur många människor de kommer att vara. hon ba jag men de kan vara kul okej klart ja inte bangar.. visst kan de vara kul.. haha imorgon blir de tandläkaren.. ska följa med mormor! men ja tror nog att ja har ett litet hål med.. ja har bara haft ett hål i hela mitt liv. men ja tror tyvär att jag har ett nu! faan!  sista veckan på jobbet sen 'är ja ledig ett tag! härligt härligt..




lyssnar på vincent och ler!



hoppas mia kan hälsa på mig på tisdag! =)




Sabina du är sjukt fin!

Kommentarer
Postat av: Maria

Pusskompis i så fall! Haha, men det är ju bara på skoj! =) Ses på tisdag!

2007-12-16 @ 18:27:06
Postat av: heidi

hahah =) japp bara på "skoj" du är söt!

2007-12-16 @ 20:03:45
Postat av: Sabina

Tack älskling, men du är finast! Puss!

2007-12-17 @ 17:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0