sabina. :)

vaknade halv sex idag, helt jävla typiskt.. Fan ska ja vakna halv sex för när ja minst kan sova till halv åtta... men ja ska väl inte klaga ja brukar ju kunna sova, haha varje dag efter jobbet! idag kommer sabina och hälsar på mig i min ensamhet.. ska bli så kul hjärtat. <3 love! imorgon ska ja tvätta. någon som vill göra de åt mig,hehe ni är välkommna mer än gärna.. idag när ja tittade ut hade det snöat, fan va kul eller hur :( vil inte vill inte.... snart nyår, va ska ni göra på nyår? antar att maria/co får as mycket att göra de är en fördel med att jobba på dagis ja märker inte så mycket på ungarna att de är nyår.. Haha de är inte så att dom börjar smuggla me sig öl in på dagis för att de ska räcka till nyår. men ni som jobbar i typ affärer lär ju ha ett helvete. eller ja vet att ni har mycket och göra.. ja har ju faktiskt haft tre underbara år på willys :) så ja vet att de är mycket jbb under jul&nyår. hehe men va faaan :) de kan de väl vara värt.. alla handlar som faan,folk handlar fan som om dom inte ska leva efter nyår. :) sen i januari är de helt dött,folk handlar inget för dom har inga pengar kvar efter julen. sjukt!  men men antar att de alltid kommer vara så överlag.. inget ja kan ändra på..! nehe. nu får ja väl göra nå bra innan ja ska gå till jobbet, va nu de kan vara. ja kanske skulle gå runt bruket! ja de ska ja nog göra!



puss på er!





sabina <3







har du styrkan att förlora har du vunnit allt ändå!

Kommentarer
Postat av: din bästa vän

Puss på dig min bebii!

2007-12-12 @ 20:43:55
Postat av: Anonym

Puss på dig min bebii! Jag har haft ett jätte rolig/bra dag fullt med skratt! Love you darling´!

2007-12-12 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0