orka..

ja nu sitter man här me feber å jätte ont i halsen. men man kan liksom inte göra nå åt saken förutom att käka hostmedicin och halstabbletter, se glad ut.. haha igår köpte ja klart nästan alla julklappar har bara nåt litet kvar.. va köper man till sina tjej kompisar tips.. får bara dåliga svar när ja frågar dom tex.. du behöver inte köpa nå,köp nå litet,köp vad du vill... åhh ge mig ett riktigt svar.. =) haha.... igår blev de som sagt julklappsshopping.. var inte så mycket folk på stan.. å de var väl skönt ja shoppa me kongo.. eller med han var mest med som stöd.. hehe.. bar mina hallstabletter.. =) nu får ni ha en riktigt bra dag..
















ja tror inte ja orkar bry mig.. tyvär <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hm, ikväll skulle jag egentligen på Jul på Liseberg, men ska upp och jobba tidigt imon så det blir tyvärr inget :/ Imon blir det julshopping med en kompis efter jobbet, sedan fest på kvällen =) Själv då? =)

2007-12-07 @ 13:50:45
URL: http://baramatilda.blogg.se
Postat av: Maria

Hörru sjukling! Jag tycker du ska ge Patrik en puss innan han åker....=)

2007-12-07 @ 21:17:17
Postat av: Matilda

svar: Ja, jag bor typ en halvtimma från Göteborg =) Är sexton år så jag går i första ring. Jobbar också på Ica =)

2007-12-08 @ 15:52:03
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0