lucia <3

fan va ni var söta idag.. hehe.. alla var så otroligt fina och gulliga.. sjöng bra gjorde dom med.. utan min hjälp, haha så jävla skönt och slippa stå där och sjunga. hahah jag tog klort istället mycket bättre. snart kommer min älskade sabina. ska bli så jävla kul.. synd bara att du inte sover på dagen som mig för ja är grymt trött idag vaknade ju 5,15 va ja nu skulle upp och göra då.. helt onödigt haha sminkade ändå mig på bara 14min.. sen satt ja bara å glodde i 45min.. hehe fast ja ska nog få sabina att sova lite.. hehe <3 hon kommer nog stanna tills 21,30 men tur att ja är ledig imorgon så jävla skönt så ni anar inte.. kanske skulle in och hälsa på mia på systemet.. haha vill att de ska vara den 31maj nu du och ja på en stranden vi ska äga som faaan. =) haha hoppas bara att de finns 10poängare överrallt.. =) hahaha idag skrev martin till mig på msn så ja vet ju att han lever de är värre me kongo han har inte hört av sig å de går inte å ringa.. haha man får väl hoppas att han lever.. ne nu ska ja sitta och stirra på dörren för snart kliver världens finaste tjej in genom min dörr.. haha du får mig att skratta så ja börjar gråta! du är den bästa tjejen i hela sura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0