Jag bara älskar

tänkte inte titta på julkalendern.. för förra året var skit,men tänk så fel ja hade.. de här årets julkalender är verkligen toppen vart fast redan efter fösta avsnittet.. viseligen har ja bara tittat på www.svt.se men de spelar ingenroll kommer verkligen följa hela.. haha när är man för gammal för att titta på julkalendern? haha idag har ja jobbat och mest tagit de lungt feber ligger väl på 38,2 men ja får ta en alvedon. följde me och lämnade kongo idag vid flygbussen.. hoppas allt går bra nu,visseligen så kan de väl inte gå så dåligt de finns ju folk som hjälper dig.. hehe.. drygt med all väntan bara.. =( men men.. fan va jag har ont i halsen. ja lever på vatten å fil...ja är så jävla sugen på mat,nå riktigt gott.. men då får ja kämpa me och svälja tills fan avlöser mig.. jaha idol finalen? ris eller ros? spelar ingenroll ingen av marie eller amanda berör mig.. ne gud de där vart fel klart dom gör.. de gör båda.. men de blir ingen så där wow känsla.. :) men men.. dom lyckas nog bra iallfall även om ja inte gillar dom så där jätte mycket.. =) hehehe..


Kommentarer
Postat av: Maria

Fatta vad skönt med vädret han kommer att ha! Pussen då?

2007-12-09 @ 10:19:10
URL: http://konttaskryin.blogg.se
Postat av: hedda

okej da,han fick väl EN puss thiii. =)ja han ringde imorse men då var han inte framme. men han tyckte var kalt i milano. :P hehe. hände i helgen? puss!

2007-12-09 @ 14:18:11
Postat av: Maria

Visste det din groda! =) Jobbade igår och idag var vi hos Daniels föräldrar. Krya på dig!

2007-12-09 @ 19:59:08
URL: http://konttaskryin.blogg.se
Postat av: heidi

du har lärt mig allt du kan :P hahah

2007-12-10 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0