hej hopp!

idag har ja städat åt erna! fick min julklapp.. sen sov ja lite,följde med mormor in till tandläkaren sen gick vi lite på stan fika&köpte en julklapp! nu är ja helt klar... ne visst ja,jag skulle behöva en julklapp till mia! åhh säg vad ja ska köpa till henne! =)  jag statte dit en ljusblå kristall idag! var nån gullig jävel som valde färg! =) hehe hoppas blomman kommer hem i tid,om han kommer hem i tid ska vi nämligen gå ut och gå! =) hehe underbart i kylan! eller inte..








nyår sabina då jävlar! hehe du vet va jag menar..






sabina <3


Kommentarer
Postat av: Sabina

Klart jag ska vara snyggast på festen förfan och han kommer ångra sig så in i H!

2007-12-17 @ 17:05:07
Postat av: skåningen

nån gullig jävel =)

2007-12-17 @ 18:37:11
Postat av: heidi

klart du kommer att vara.. så in åt helvete kan han ångra sig då!

2007-12-17 @ 19:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0