tråkig måndag

tråkig måndag= grå måndag inte ens lite sol. =( idag ska ja och sabina in till stan och köpa mjukis byxor. hehe sabina sov med mig inatt. =) hon ba vad gör du i sömnen. ja pratar och sparkar å har mig, hon ba ligg still =) idag ska vi äta med maria oxå. =) på cafe gränden. räksallad. fan va gott.. =)  vill inte ha ont i halsen och vara snorig. har smittat ner sabina med. =) å igår när kongo körde hem mig sa han titta ja har ju förfan halsfluss han ba de är du som har smittat mig. =) då kan man undra vem som har smittat mig. =) vem fan är de. =( hehe ja och sabina såg på en jätte bra film igår getting played hehe rolig. tack gumman för att du håller mig sällskap nu dom här dagarna när jag har huset. =) värt mycket för ja vågar inte sova själv.. 


vi behöver bara titta på varan så skrattar vi =)   Heidi <3 Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0