vanta ar jobbigt :)

ja nu ar de bara ett par timmars vantan.. vanta vanta.. :) men klart de gar...vet ju att om nargra timmar ar man hemma.. och da langtar man tillbaxs.. maria sa nyss till mig,tank imorgon,da maste man satta pa sig riktiga skor.. hehe aa de maste man typ vinter skor..! vi har ju typ gatt i inga skor allas.. :) och inga klader heller.. haha de dar vart lite fel,klader har vi ju haft men inte mycket..inte som hemma i sverige.. dar lar ni val ha vinter jackor nu.. ahh jag vill inte hem,hem och rota efter min fula vinter jacka.. ja vill ha en ny.. haha.och vantar och mossor.. klart att de ar skont och komma hem jatte skont men de ar minst lika skont att bara aka ivag.... kommer sakna cypern. haha du far mig och skratta sa javla mycket miiia. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0