se upp. =)

igår var de pulka för hela slanten.. Men tänk att dom inte har förmångan att sätta ner fötterna för att få stopp på pulkan.. ne full fart in i staketet så de gör ont.. hehe ja åkte med, fort fort. =) haha ja har komit fram till att ja tycker om snö men hatar slask.. =) igår klippte ja mej och förlängde naglarna.. sen köpte ja en väska,var förbi maria å daniel på en snabb tittt.. my du är världens sötaste.. =) idag blir de en hård dag 9-18. jag vaknade sex.! varför? varför ska ja jämt vakna så tidigt. jag som tänkte att ja kunde sova ut lite.. haha iallafall till halv 7. men nej nej. aa jag får väl vara glad att ja vaknar haha finns ju folk som försover sig nästan jämt.. de är ingenrisk att jag gör de iallafall.. =) idag vet ja inte vad ja ska hitta på.. får ringa sabina,de brukar var kul.... färga håret skulle ja bhöva göra! =)
ha en super bra dag


de ska komma mer snö idag





<3

Kommentarer
Postat av: Maria

My är sötast i stan!

2007-11-28 @ 13:35:51
URL: http://konttaskryin.blogg.se
Postat av: heidi

lätt! =)

2007-11-29 @ 07:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0